بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

بازیکن ۱۷ میلیون یورویی در الهلال| کار برای استقلال سخت شد

  • کد خبر: ۷۶۸۱۵
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
بازیکن ۱۷ میلیون یورویی در الهلال| کار برای استقلال سخت شد
باشگاه الهلال عربستان بعد از جذب موسی مارگا از تیم پورتور با پریرا، بازیکن تیم وست برومویچ نیز به توافق رسید و این بازیکن را به پرداخت ۱۷ میلیون یورو جذب کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه الهلال عربستان بعد از مسجل شدن صعود این تیم به مرحله یک هستم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با استقلال در این مرحله به دنبال تقویت تیم خود افتاد و مسی مارگا، مهاجم تیم پورتوی پرتغال را با رقم قابل توجهی به خدمت گرفت.

در ادامه باشگاه الهلال با چند بازیکن خارجی دیگر نیز توافقاتی انجام داد وحتی به دنبال عقد همکاری با کنسیسائو، سرمربی تیم پورتو هم بود که موفق به جذب این مربی نشد. با این حال مساعی مدیران متمول باشگاه الهلال به پایان نرسید و آن‌ها درتازه‌ترین اقدام خود در راستای تقویت الهلال یکی از گران‌ترین انتقال‌های تاریخ فوتبال عربستان را به ثبت رساندند. خرید جدید باشگاه الهلال عربستان  ماتئوس پریرا ستاره برزیلی وست برومویچ است که با مبلغ ۱۷ میلیون یورو به همراه آپشن‌هایی که این رقم را بیش از ۲۰ میلیون یورو می‌کند، به تیم الهلال منتقل کرد.


با حضور این بازیکن در الهلال تعداد بازیکنان شاخص این تیم افزایش می‌یابد و قطعا باشگاه استقلال اگر می‌خواهد شانس خود را برای عبور از این تیم افزایش دهد باید، به سرعت در فاز عملیاتی جذب بازیکنان شاخص جدید قرار بگیرد وتیم خود را برای رقابت حساس شهریورماه مقابل این تیم متمول عربستانی تقویت کند.

بدون شک اگر باشگاه استقلال در جذب بهترین‌های لیگ نیز موفق عمل کند برای عبور از الهلال و ستاره‌هایش کن شانس نخواهد بود و بازیکنان مستعد ایرانی نیز می‌توانند از پس بهترین‌های دنیای فوتبال هم برآیند. سعودی‌ها درماه‌های اخیر اقدامات قابل توجهی درراستای جذب بازیکنان شاخص داشته‌اند وجالب است که پیش از خرید ۱۷ میلیون یورویی باشگاه الهلال احمد موسی ستاره سابق لستر سیتی در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۴۰ میلیون یورو به النصر رقیب سنتی الهلال ملحق شده بود که لقب گران‌ترین خرید تاریخ این لیگ را به خود اختصاص داده بود!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->